سیستم های کنفرانسی

تجهیزات سالن کنفرانس

سیستم های کنفرانسی

۵ بازديد

سیستم کنفرانس

سالن های کنفرانس محیطی برای گردهمایی و یا نشست هایی برای گفت و شنود با تعداد نفرات محدود می باشد عموم سازمان ها و ادارجات و همچنین دانشگاه ها و مراکز صنعتی و کارخانجات جهت به شور و مشورت گذاشتن مطالب خود از این گونه سالن ها استفاده می نمایند .

تنوع تجهیزات و نوع کاربری در این سالن ها متفاوت بوده و بنا به نیاز سازمان ها طراحی و اجرا می گردد. بعضی از سالن ها قابلیت های محدود و بعضی دیگر حداکثر امکانات را دارند از مهم ترین تجهیزات صوتی و تصویری در سالن های کنفرانس می توان به میکروفون و سیستم کنفرانس اشاره نمود.

تمامی سیستم های کنفرانس در دو قالب آنالوگ و دیجیتال طراحی و تولید می گردد . در سیستم کنفرانس آنالوگ تنها قادر به افزایش صدای گوینده خواهید بود اما در سیستم های کنفرانس دیجیتال جدا از افزایش صدای گوینده قابلیت هایی نظیر : تصویر برداری اتوماتیک و یا AUTO TRACKING ، قابلیت رأی گیری ، قابلیت نوبت دهی به نفرات شرکت کننده و همچنین با افزایش تجهیزات مازاد می توان صدا و تصویر دریافتی از سیستم تصویر برداری اتوماتیک را به نقاط دیگر ارسال نمود .

خرید سیستم کنفرانس

برای خرید سیستم های کنفرانس عوامل زیادی را بایستی بررسی نمایید در این قسمت به این عوامل میپردازیم

مطالعه نقد و بررسی‌ها،مقایسه مشخصات فنی محصولات و قیمت‌ها
مشاوره با کارشناسان و متخصصان در زمینه تجهیزات کنفرانس
شناخت نیازهای خود ، از جمله تعداد شرکت‌کنندگان، ابعاد اتاق، ویژگی‌های صوتی و تصویری مورد نیاز
برسی خدمات پس از فروش شرکت ها

برای خرید سیستم های  کنفرانس نوع میکروفون ، نوع بلندگو های داخلی در یونیت های میکروفون ، قابلیت های مرکز کنترل از مؤلفه های اصلی است .

برای خرید سیستم های کنفرانس جدا از ظاهر و طراحی یونیت و باکس میکروفون ، کیفیت و تجهیزات مصرفی برای ساخت سیستم های کنفرانس دارای اهمیت به سزایی است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.